Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Καλοκαιρινό Soundtrack

Πάμε να φτιάξουμε το καλοκαιρινό ελληνικό soundtrack! Τις υπέρτατες summer time επιτυχίες όλων των εποχών! Τα αδιαφιλονίκητα θερινά hits που όλοι λατρέψαμε! Τρία τραγούδια που σας θυμίζουν αμέσως καλοκαίρι, θάλασσα, ήλιο, μπύρες, καρπούζι, κουνούπια, κάμπινγκ, Χαλκιδική (είπε κανείς τίποτα;) και έρωτες με ημερομηνία λήξης!

Πάμε για το προσωπικό top-3...

Τα Χίλια Γράμματα - Χ.& Π. Κατσιμίχας
Απόψε Λέω Να Μην Κοιμηθούμε - Λαθρεπιβάτες
Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια - Χρ. Κυριαζής

(πατώντας στον τίτλο, μπορείτε να κατεβάσετε το τραγούδι)

Άιντε, πάμε να βλέπω top-3 και από όλους σας! Και θα προσπαθήσω να ανεβάσω εδώ μερικές από τις επιλογές σας, για download...

Update: Άλλα 3, επιλογές από τις δικές σας επιλογές (και όλα από γυναίκες για να αντισταθμίσω το δικό μου full αντρικό top-3):

Μη Μου Μιλάς Για Καλοκαίρια - Σοφία Αρβανίτη
Συναυλία - Χάρις Αλεξίου
Το Μηδέν - Ελευθερία Αρβανιτάκη

8 σχόλια:

  1. 1. Τόσα καλοκαίρια-Δάκης.
    2. Ένα καλοκαίρι-Αφροδίτη Μάνου.
    3. Λιωμένο παγωτό-Ξύλινα Σπαθιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοκαιρινες διακοπές - Καρβέλας
    Κρουαζιερα θα σε παω
    Λιωμένο παγωτό - Ξυλινα Σπαθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μην μου μιλάς για καλοκαίρια, Σ.Αρβανίτη :p
    καλοκαίρια κ χειμώνες, Μητροπάνος
    κ 3ο δεν μπορώ να σκεφτώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοκαιρινα ραντεβου (...πανω στο σωμα σου...)

    Το καλοκαιρακι (...στην ακρογυαλια...)

    τα αλλα που μου ηρθαν στο μυαλ εχουν ηδη ειπωθει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...εεε....στο μυαλο εννουσα...η ζεστη βλεπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αύγουστος - Παπάζογλου
    Συναυλία - Αλεξίου
    Ταξίδι - Μάλαμας
    Εντάξει μπορεί να μιλάνε για το καλοκαιράκι αλλά εγώ έτσι το καταλαβαίνω! Θεε μου πόσα έχω να ακούσω για τον Μάλαμα :) Ωραίο post πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα περισσότερα τα έχετε πει ήδη αλλά ας κάνω κι εγώ το top3 μου:
    1.Το καλοκαιράκι- Φατμέ
    2.Κρουαζιέρα- Βαγγέλης Γερμανός
    3.Το μηδέν- Ελευθερία Αρβανιτάκη
    (το τελευταίο είναι ειδικά γ'αυτό το καλοκαίρι ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @kihli
    Καλωσήρθες στο blog! :-)

    @everybody
    Επέλεξα 3 και βρίσκονται ήδη στο αρχικό post...

    ΑπάντησηΔιαγραφή