Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

Death Proof

Έχω λίγη ώρα που γύρισα από τον κινηματογράφο. Νέος Tarantino. Σήμερα πρώτη μέρα που παίζεται και δε θα την έχανα με τίποτα. Μισό όμως λεπτάκι να γκρινιάξω πρώτα...

Λίγο ιστορία. Grindhouse. Project των Tarantino και Rodriguez, που ο καθένας γυρίζει μια ταινία και προβάλλονται και οι 2 μαζί, σαν φόρος τιμής στα double feature. Απλά το είπα. Κατανοητό δεν είναι;

Χα! Νομίζετε! Όοοοοχι για την Ελλάδα! Σιγά που θα άφηναν οι εταιρίες διανομής (η Odeon εδώ) να γίνει κάτι τέτοιο! Οπότε κατέληξαν στο εξής: Το Death Proof του Tarantino τώρα, στις 26 Ιουλίου και το Planet Terror του Rodriguez στις 6 Σεπτεμβρίου. Γαμώ την τρέλα σας ανωμαλιάρηδες λοιπόν...

Αλλά ας περάσω στο κυρίως πιάτο. Γάμησε. Έσκισε. Πέθανε κόσμο. Τρελή ταινία. Απίστευτη. Φανταστική. Αξεπέραστη. Μοναδική. Ρε λέμε ο άνθρωπος κάνει μαγικά. Ό,τι πιάνει γίνεται χρυσός. Είναι μεγάλος. Μάζεψε τη μπάνκα. Πήρε σώβρακα. Και άλλα κλισέ.

Έχω την εντύπωση πως θα ήθελα αυτός ο άνθρωπος να γυρίζει 6-7 ταινίες τη χρονιά, για να μπορώ να πω "Είδα 6-7 καλές ταινίες φέτος". Φόρο τιμής στα b-movies κάνει κάθε φορά, ας μην λέμε πάλι τα ίδια. Διάλογοι; Τους ξέρετε, καλύτεροι δεν υπάρχουν. Fun; Είπαμε: ο άνθρωπος κάνει μαγικά. Δεν ξέρω ακριβώς τι, αλλά ποτέ δε σου φτάνει η ώρα της ταινίας, θες κι άλλη. Κι όμως, σε "καλύπτει", σε αφήνει γεμάτο, πέρασες καλά, γέλασες, το χάρηκες ρε παιδί μου! Ξαναπλήρωνες τα €€ για να το ξαναδείς στο καπάκι!

Sorry, αλλά εγώ πεθαίνω για Tarantino. Και τον ανακηρύσσω επίσημα, μέσω αυτού του post, στον αγαπημένο μου δημιουργό. Μπράβο αρχηγέ...

3 σχόλια:

  1. Eixa diavasei oti provlaontai xwrista giati sthn Amerikh oi anegefaloi Amerikanoi sto dialeimma apo th mia tainia sthn allh berdeuontousan kai fevgane opote dhmiourgh8hke mia anastatwsh. 8elw ki egw na to dw to Death Proof!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To Death proof το είδα και λυπάμαι αλλά μου φάνηκε εντελώς βαρετό, ανούσιο και προβλέψιμο. Αμάν πια με αυτό το πρόσχημα των tribute σε κάτι άλλο, αν θέλαμε ένα pot pourri από παλιές ταινίες θα βλέπαμε τις ορίτζιναλ. Κατά τη γνώμη μου αυτή η ταινία δεν είχε λογο ύπαρξης - ίσως στην κανονική "διπλή" μορφή να έλεγε κάτι διαφορετικό, αν και αμφιβάλλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ e.

    Καλά, ο καθένας έχει τη γνώμη του. Για μένα οι ταινίες του Ταραντίνο (και συγκεκριμένα εδώ το Death Proof) είναι Κινηματογράφος.

    Βαρετό δε μπορώ να το πω σε καμία περίπτωση. Εκτός αν το θεώρησες τέτοιο λόγω των διαλόγων του. Εγώ τους βρήκα εξαιρετικούς. Ανούσια δεν έχω πει καμιά ταινία, δεν μπαίνω σε τέτοια λογική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή