Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

Dogville

Σαν κάθε blog που σέβεται τον εαυτό του, θα πρέπει (εγώ και το επιτελείο μου) να σας μιλήσω για αγαπημένες ταινίες. Ταινίες που βλέπω ξανά και ξανά και ξανά. Αρχίζοντας από σήμερα και για μερικές μέρες ακόμα, θα σας δώσω την ευκαιρία να θαυμάσετε το γούστα μου. Θα σας δώσω (εγώ και οι συνεργάτες μου, μην ξεχνιόμαστε) πολλούς λόγους να πείτε "Μα τι βλέπει ο μα***ας, Θεέ μου;"...


Θα ξεκινήσουμε με ποιότητα. Αγαπημένο Dogville από Lars von Trier.


Νόστιμη και κυνηγημένη πρωτευουσιάνα (Nicole Kidman) φτάνει σε χωριό στο οποίο έχουν ξεχάσει να σηκώσουν τοίχους στα σπίτια. Δεν πειράζει, 15 άτομα είναι όλα κι όλα εκεί. Νέος (Paul Bettany) τη γλυκοκοιτάζει και πείθει τους υπόλοιπους να της προσφέρουν καταφύγιο. Εκείνη για να ανταποδώσει δουλεύει γι'αυτούς, όμως τα καλά (και νόστιμα είπαμε) κορίτσια την πατάνε συχνά. Έτσι, τη βιάζουν και την κακομεταχειρίζονται, μέχρι που στο τέλος την προδίδει και ο νεαρούλης που τη φλερτάριζε. Μπλεγμένη ε; Άστα να πάνε! Πάντως το τέλος είναι καλή φάση.

Δείτε τη όσοι δεν την έχετε δει, θα σας παραξενέψει σίγουρα το σκηνικό αλλά εγώ τη θεωρώ μια από τις αγαπημένες μου. Ίσως γίνει και για σας...

3 σχόλια:

  1. Πράγματι εκπληκτική ταινία...
    Όπως και οι περισσότερες του Τρίερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι δεν τρελάθηκα! Περιμένω να δω τις υπόλοιπες για να σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή