Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Top-10 TV-Shows!

Το χρωστάω στον εαυτό μου να το κάνω αυτό και να' το επιτέλους! Τα 10 αγαπημένα μου TV-Shows, με σειρά προτίμησης:

01. Friends (NBC)


Μιλάμε για τον (κατ' εμέ) ορισμό του sitcom. Ξέρω τα επεισόδια απ' έξω και γυρνάω σε αυτά με κάθε ευκαιρία που έχω. Έχω ξαναμιλήσει γι' αυτήν. Είμαι μεγάλος fan του Chandler, (καταπληκτικός ο Matthew Perry) τον θεωρώ ένα από τους αστειότερους χαρακτήρες που έχουν γραφτεί για την Αμερικανική τηλεόραση. Το πάθος μου για τους Friends ξεπερνά αυτό για τον Garfield, αν είναι ποτέ δυνατόν! Και μόνο εγώ βλέπω πολλές σχέσεις μεταξύ Chandler-Garfield; Χμ... Μέτρησε 10 seasons.

02. The West Wing (NBC)


Aaron Sorkin No1. Τουλάχιστον μέχρι την 4η season, εκεί που έχω δει δηλαδή. Θέλω πολύ να την τελειώσω κάποια στιγμή. Ανατολική Πτέρυγα, Λευκός Οίκος. Παρακολουθούμε το administration του Δημοκρατικού Josiah Bartlet και όλου του προσωπικού του. Οτιδήποτε αφορά τη διακυβέρνηση της χώρας. Ο Sorkin γράφει μοναδικά, γράφει ρεαλιστικά και θέτει σημαντικά ερωτήματα ηθικής στο Αμερικανικό κοινό, ενώ εξερευνά και θέματα που η πραγματική κυβέρνηση αντιμετώπισε.
Σταμάτησε στις 7 seasons.

03. Grey's Anatomy (ABC)


Υποδειγματικό δράμα. Μερικοί ειδικευόμενοι χειρούργοι μπαίνουν στα βαθιά του Seattle Grace Hospital και ξεκινούν την καριέρα τους. Οι πρώτες 2,5 seasons είναι εκπληκτικές. Χαρακτήρες με βάθος, παιγμένους από εξαιρετικούς ηθοποιούς, οι σχέσεις μεταξύ τους, σκηνές που σε αφήνουν με κομμένη αναπνοή από την ένταση των συναισθημάτων που γεμίζουν την οθόνη και πραγματικά ενδιαφέροντα ιατρικά περιστατικά. Οποιαδήποτε ομοιότητα με το απολύτως βαρετό ER, δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Συνεχίζεται μάλλον από τον Σεπτέμβρη με την 5η season.

04. Dexter (Showtime)


Ο Dexter, αναλυτής αίματος στην αστυνομία του Μαϊάμι και serial killer. Η σειρά προήλθε από βιβλίο του Jeff Lindsay. Ο χαρακτήρας, με τον εξαιρετικό Michael C. Hall στο ρόλο, σκιαγραφείται υπέροχα. Βλέπουμε πως λειτουργεί και το γιατί το ανακαλύπτει ο θεατής ταυτόχρονα με τον ήρωα. Φυσικά την αγωνία του και την περιπέτειά του τη θέλει το είδος και η σειρά φέρνει και αυτό το κομμάτι σε πέρας, άψογα! 2 seasons μέχρι τώρα και πάμε για 3η.

05. Studio 60 On The Sunset Strip (NBC)


Aaron Sorkin No2. Η σειρά κατάφερε σε μόνο 1 season να μπει στις All Time Αγαπημένες και αυτό νομίζω λέει αρκετά. Τα παρασκήνια ενός ζωντανού σόου με κωμικά σκετς. Ο Sorkin εδώ πιάνει θέματα θρησκείας, δημοκρατίας, ελευθερίας των Media, κάνει κριτική στη διακυβέρνηση Bush, αγαπημένα θέματα και από το West Wing. Οι γρήγοροι διάλογοι είναι εδώ, οι καλογραμμένοι και με βάθος χαρακτήρες, επίσης. Και ο ίδιος ο Sorkin κάνει την αυτοκριτική του. Ο Matt, ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Matthew Perry (Wooohooo!) είναι βασισμένος πάνω στον ίδιο...

06. Lost (ABC)


Την ξέρουν και οι πέτρες πλέον, δε λέω τίποτα. Πρέπει να ομολογήσω πως με τη 2η season του είχε πέσει αρκετά στη "λίστα" μου, αλλά με την 3η αποκαταστάθηκε. Το σύμπαν του Lost είναι αρκετά περίπλοκο για να μην πλεχτείς στα δίχτυα του. Μια σειρά-σταθμός για την τηλεόραση.

07. Pushing Daisies (ABC)


Ήρθε φέτος και μπήκε αμέσως στο top-10. Δε θα ξαναπώ τίποτα, το προηγούμενό μου post τα λέει όλα. Δυστυχώς πάντως, η φετινή της season ήταν αρκετά κουτσουρεμένη λόγω της απεργίας των σεναριογράφων στην Αμερική, με μόνο 9 επεισόδια. Αλλά και πάλι, ήταν απόλαυση κάθε λεπτό της...

08. Family Guy (Fox)


Έχω ξαναπεί γι' αυτήν αρκετά παλιότερα, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο. Έχω δει μόνο τις 2 πρώτες seasons ενώ παίζεται η 6η τώρα. Όμως το θεωρώ το καλύτερο animation που έχω δει. Έχει απίστευτο γέλιο, πάρα πολλές pop-culture αναφορές. Οι περιπέτειες των Griffin, μιας παντελώς κουλής οικογένειας. Μοιάζει με το Simpsons, αλλά αν γίνεται, ακόμα καλύτερο! Go Stewie!

09. How I Met Your Mother (CBS)


Και γι' αυτήν έχω ξαναγράψει. Ο τίτλος είναι και η υπόθεση. Ένας πατέρας αφηγείται στα παιδιά του το πως γνώρισε τη μητέρα τους. Το σκηνικό γνωστό: Μια παρέα και οι περιπέτειές τους. Το HIMYM είναι το Friends και ο Barney ο Chandler του σήμερα. Έτρεξε την 3η (και γι' αυτό το show κουτσουρεμένη λόγω της απεργίας) season κι εγώ έχω μείνει στη 2η.

10. Criminal Minds (CBS)


Το καλύτερο procedural που έχω δει. Μια κλάση ανώτερο από το CSI franchise, το Criminal Minds επικεντρώνεται στη σκιαγράφηση του profile του δράστη στο έγκλημα που αναλαμβάνουν να επιλύσουν. Το θέμα είναι ο δράστης και όχι το έγκλημα. Έτσι, η σειρά αποφεύγει το να γίνει μια κρύα διαλεύκανση και έξω από την πόρτα. Ενδιαφέρον, αγωνιώδες, ατμοσφαιρικό. Είμαι στα μέσα της 2ης season και έχει ολοκληρώσει την 3η της.

+1 The Colbert Report (Comedy Central)


(Για να τα κάνω enteka)

Αλλά και επειδή δεν είναι σειρά όπως την εννοούμε εδώ στην Ελλάδα, είναι όμως TV-show. O Stephen Colbert παρουσιάζει, κάθε μέρα από Δευτέρα μέχρι και Πέμπτη, αυτό το σατιρικό talk-show που κριτικάρει την πολιτική και τα media. Έχοντας μπει μέσα στον ρόλο του άκρως συντηρητικού και ισχυρογνώμονα Ρεπουμπλικάνου, ο Colbert φτιάχνει μια καρικατούρα των "ειδημόνων" που έχουν κατακλύσει την Αμερικανική τηλεόραση. Παίζει με τη γλώσσα, βγάζει πολύ γέλιο και το format της εκπομπής έχει πολύ ενδιαφέρον. Δυστυχώς, δεν έχω αξιωθεί να δω πάρα πολύ, μόνο σκόρπια επεισόδια. Αξίζει όμως να του ρίξετε μια ματιά...

Deadwood, South Park, Battlestar Galactica και Death Note, για διαφορετικούς λόγους το καθένα βρέθηκαν για λίγο έξω από τη δεκάδα. Ειδικά το BSG νομίζω τη δικαιούται, αλλά δεν έχω δει αρκετό για να το κρίνω όπως πρέπει. Είναι όμως η επόμενη στο πρόγραμμα, οπότε θα αποκαταστήσω την αδικία αν υπάρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου