Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Chania, here we come!

Σε πολύ γρήγορο ρυθμό, φεύγω αύριο πρωί με τελικό προορισμό τα Χανιά, αφού πολλαπλασιαστώ πρώτα σε Θεσσαλονίκη και μετά σε Πειραιά. Η παρέα συνεχώς θα μεγαλώνει και νομίζω θα περάσω πολύ καλά και στη διαδρομή.

Σκοπός του ταξιδιού; Το 3ο συνέδριο Bookcrossing στην Ελλάδα. Με περισσότερους Έλληνες από ότι περίμενα αρχικά, με περισσότερους ξένους από τις άλλες 2 φορές, με περισσότερες μέρες, 4 αντί 3 και με τρίτη διαφορετική πόλη (το 1ο στη Θεσσαλονίκη, το 2ο στην Αθήνα) μια από τις πιο -ναι, θα ευλογήσω τα γένια μας- ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες παγκοσμίως κοινότητες, δείχνει τη δύναμή της και στην Ελλάδα.

Έγινε θεσμός, μας αρέσει, περνάμε καλά και αυτό θα συμβεί και στην Κρήτη. Δε θα πω κάτι παραπάνω, άλλωστε έχω γράψει για το συνέδριο ξανά, αλλά και εντυπώσεις από το περσινό των Αθηνών. Τι εστί bookcrossing; Έχω γράψει παλιότερα, όμως υπάρχει και το αρκετά καλό ρεπορτάζ της ΕΤ-3, αν βαριέστε τόσο πολύ να διαβάζετε.

Να σημειώσω πως το blog της Μάζωξης είναι εδώ και το twitter της εδώ. Έχω κι εγώ σκοπό να στέλνω updates στο δικό μου λογαριασμό, οπότε γραφτείτε!

1 σχόλιο: