Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Twitter + FriendFeed


Το νέο trend στο χώρο των social network services είναι το Twitter. Νέο όταν λέω μη φανταστείτε χτεσινό. Απλά λανσαρίστηκε στην αγορά τον Οκτώβριο του 2006 και πέρσι τέτοιον καιρό έκανε το όνομά του.

Τότε άνοιξα κι εγώ έναν λογαριασμό, αλλά δεν προχώρησε το όλο θέμα. Τώρα όμως το έχω πάρει πιο ζεστά. Η λογική του microblogging, δηλαδή μηνύματα μικρά σε έκταση (στην περίπτωση του Twitter μέχρι 140) μας είναι γνωστή σε όλους από τα sms, αλλά και από το Status Update στο Facebook. Λειτουργεί συμπληρωματικά από το blogging και σίγουρα μπορεί να βοηθήσει πολλούς που δεν ανανεώνουν συχνά τα blogs του.

Έχω και μερικά παραδείγματα έτοιμα:

Είσαι αγαπητή μαθητευόμενη φωτογράφος στη PhotoBiennale και πηγαίνεις από έκθεση σε έκθεση, ενώ εμείς είμαστε στα βουνά. Τσακ, έχεις το λογαριασμό σου στο Twitter και με ένα μήνυμα από το κινητό σου ενημερώνεις τι είδες, τι σου άρεσε και τι όχι!

Ή είσαι αγαπητή τελειόφοιτη νομικός στο σπίτι σου και σκιτσάρεις. Τσακ, έχεις το λογαριασμό σου στο Twitter και από τη σελίδα του μας δίνει link για τη δουλειά σου που έχεις ανεβάσει στο deviantart!

Τέλειο; Έλα, ενθουσιαστείτε λίγο! Και τα παραδείγματα ήταν εντελώς τυχαία ε;

Αν θέλετε να βλέπετε τα updates μου (παρόλο που τα 5 τελευταία υπάρχουν δεξιά στο blog όπως θα δείτε), μπορείτε να πάτε εδώ.

Όμως αν θέλετε να με παρακολουθείτε, σας έχω κάτι καλύτερο. Το FriendFeed. Μέσω αυτού, μπορείτε με μόνο ένα stream να είστε up-to-date με οτιδήποτε sites, μουσική, φωτογραφίες, video και σχεδόν ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, μοιράζονται οι φίλοι σας.

Μπορείτε να κάνετε import τους λογαριασμούς σας του Google Reader, του del.icio.us, του Twitter, του YouTube, του Last.fm, του Flickr, του blog σας, συνολικά 35 υπηρεσίες υποστηρίζει το FriendFeed και να τα μοιραστείτε όλα αυτά σε ένα feed. Δείτε εδώ πως φαίνεται το δικό μου.

Έχει τα posts του blog και του Twitter, ότι αποφασίζω να μοιραστώ στον Google Reader από ειδήσεις και blog posts άλλων, τα favorites μου στο Youtube και ότι ψηφίζω επειδή μου αρέσει στο Digg + οτιδήποτε άλλο βρίσκω και μου αρέσει, που το κάνω απευθείας share με το FriendFeed. Αν κάποια στιγμή ανοίξω και λογαριασμό στο Last.fm που σκέφτομαι, θα μπει κι αυτό εκεί.

Ανοίξτε λογαριασμούς και μη φοβάστε αυτά τα εργαλεία. Κάνουν το internet experience ακόμη πιο καλό. Αν είχα θυμηθεί το Twitter λίγο νωρίτερα, θα ήταν τέλειο για να δίνω βαθμολογία για τις ταινίες που είδα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ. Όσο για το FriendFeed, πιστεύω πως σε όποιον αρέσει ότι γράφω εδώ, σίγουρα θα του αρέσει να το παρακολουθεί και δε θα απογοητευτεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου