Σάββατο 9 Ιουνίου 2007

Who's on first?

Μια από τις σειρές που μου άρεσαν πάρα πολύ φέτος είναι και το Studio 60 on the Sunset Strip με πρωταγωνιστές τον Matthew Perry, τον τέλειο Chandler από τα Friends και τον Bradley Whitford, τον Josh του αγαπημένου West Wing.

Η σειρά έχει να κάνει με την τηλεόραση της Αμερικής. Στο 6ο της επεισόδιο υπάρχουν πολλές πληροφορίες για την ιστορία της κωμωδίας εκεί και γίνεται αναφορά στο διάσημο σκετς των Abbott και Costello με τίτλο "Who's on first?". Κι εγώ δεν ήξερα τι ακριβώς είναι αυτό, δεν το είχα δει ποτέ και να'ναι καλά τα παιδιά στο greektvsubs που το ανέφεραν.

Δείτε το κι εσείς και ορίστε και το σενάριο του. Το βρήκα πραγματικά πανέξυπνο και σκεφτείτε πως γράφτηκε πριν το 1940!

4 σχόλια:

  1. Geia sou zlatkoulh! H Pink eimai..Ti kaneis???? Filakia apo A8hna! (justelene)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωω! Γειά σου justelene μου! Είμαι μια χαρά! Εσύ; Πότε μας ανεβαίνεις κατά δω να σε δούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ μας ZlatkeGR, διαπράττω μεγάλη ιεροσυλία,εάν σε ρωτήσω εάν βλέπεις Desperate Housewives;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμία ιεροσυλία! Έχω δει την 1η season, αλλά όχι τις 2 επόμενες. Αν είχα τα επεισόδια όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή