Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Μπλουζάκια...

Έχω βάλει στο μάτι ένα μπλουζάκι από το αγαπημένο Heroes που θα λέει πίσω "Are you on the list?" και μπροστά θα έχει αυτό (εκεί που λέει nickname θα βάλω ZlatkoGR):

Image Hosted by ImageShack.us


Σύντομα θα πάω να το πάρω, καιρό θέλω ένα! Ίσως το συμπληρώσω και με ένα ακόμα Lost μπλουζάκι. Will see. Πάντως ρίξτε μια ματιά στα σχέδια 3 δημοφιλών σειρών που υπάρχουν εδώ...

Παρεμπιπτόντως, μια που λέμε για μπλουζάκια, πολύ χαίρομαι που ξέρω τι σημαίνει αυτό:

Image Hosted by ImageShack.us


Χεχεχε!

6 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΕΞΥΠΝΗ: το δεύτερο μου μοιάζει με PASCAL

    στην πραγματικότητα..είμαι χαζη: τι σημαίνει;;;; φώτισε με πλιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ok sql,αλλά δεν πιάνω το humour(αστείο δεν υποτίθεται ότι είναι?)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ok μετά από ένα μικρό clue το έπιασα κι εγώ το clue ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν. Έχουμε να κάνουμε με Sql, τη γλώσσα δηλαδή που μας επιτρέπει να έχουμε πρόσβαση σε μια βάση δεδομένων.

    Μας λέει στη μπλούζα:
    Select * = Δείξε μου όλες τις εγγραφές της βάσης
    From users = Από τον πίνακα με όνομα "users"
    Where clue > 0 = Όπου ιδέα > 0

    Και το αποτέλεσμα που μας επιστρέφει αυτή η εντολή είναι κενό (0 rows returned).

    Τώρα το πιάνετε μόνοι σας το αστείο! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή