Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007

Βόλος

Πήγα Βόλο το Σάββατο. Με 2 καλές φίλες, μείναμε ένα βράδυ εκεί, ώστε να είμαστε και την Κυριακή στο meetup του Bookcrossing που γίνεται εδώ και μερικούς μήνες στην πόλη. Είδαμε την όμορφη παραλία, φάγαμε ωραίους μεζέδες και ήπιαμε τσίπουρο και γνωρίσαμε 2-3 Βολιώτες.

Αφήσαμε βιβλία, το κάψαμε κανονικά με τις βλακείες που λέγαμε και τραγουδήσαμε. Βγήκαμε και πολλές φωτογραφίες, πράγμα ανησυχητικό. Κανείς δε φαίνεται να με ακούει πως δε θέλω να υπάρχουν πουθενά δικές μου! :P Α! Δεν ήπιαμε κρασάκι, αλλά ήμουν κύριος και δεν πίεσα κανέναν! Φροντίστε όμως σύντομα να το πιούμε, γιατί θα αρχίσω να σας πρήζω...

Το καταδιασκέδασα! Γενικά οι παρέες μου μέχρι πριν 2 χρόνια δεν ήταν άνετες στο θέμα των διακοπών. Ελάχιστες φορές έχουμε πάει κάπου σαν παρέα, να περάσουμε καλά, να δούμε κανένα μέρος, να χαλαρώσουμε. Όμως συνέχεια υπήρχε το θέμα των χρημάτων, της διάθεσης, της ανοργανωσιάς, της δουλειάς.

Και ήθελα να πάω κάπου, ήθελα ένα ξενοδοχείο και τουριστική διάθεση. Ήθελα να δω ένα μέρος που δεν είχα ξαναδεί. Και μου άρεσε. Συνδυάσαμε bookcrossing με τουρισμό και παρότι ήταν μόνο για ένα βράδυ, είχε όλα εκείνα που εγώ θέλω για να περάσω καλά και να μου μείνει η ανάμνηση. Φίλους, καλή διάθεση, κουβέντα, άνεση, τρελό γέλιο...

Έχει πλάκα πως δεν έχω καθόλου λεφτά, έχω αποφασίσει πως θα βρω δουλειά αμέσως μετά το ΙΕΚ και παρόλα αυτά θέλω, θέλω, θέλω να πάω έστω ένα 5ήμερο, όχι παραπάνω, σε ένα μέρος που να μην έχει πάει ταυτόχρονα και η μισή Ελλάδα, παρέα με κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους που η παρουσία τους και μόνο μου εγγυάται πως θα περάσω τέλεια...

5 σχόλια:

  1. Πάντα άξιος! Υποψιάζομαι την σύνθεση της παρέας και είμαι σίγουρος ότι πέρασες καλά. Όσο για το πενθήμερο σου προτείνω Πάργα ή Σκόπελο τον Ιούλιο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ((((((((((ZlatkoGr))))))))))!!!
    Ήταν υπέροχα αλλά ήταν αναμενόμενο με εσάς τα δύο για συνταξιδιώτες! Ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Monte-Cristo
    Σκόπελο θέλω! Μακάρι να μπορέσω...

    @mafalda
    Κι εμείς ευχαριστούμε!
    (((((((mafalda)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ...ήταν πολύ ωραία!!!!Να το επαναλάβουμε σύντομα!!!
    Σκόπελο είχα πάει πέρισυ και ήταν αρκετά καλά, αλλά όπως και να το κάνουμε η Πάργα είναι κλάσεις ανώτερη...και ξέρετε πόσο αντικειμενικός άνθρωπος είμαι, εξάλλου το ότι είμαι από εκεί δεν παίζει κανένα ρόλο :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα πρέπει να ταξιδεύει ανάμεσα στην Αθήνα και το Βόλο, τον Αύγουστο και χρειάζονται υποδείξεις για το πού να επισκεφθεί στο δρόμο για το Βόλο. Θα έχω αυτοκίνητο. Είμαι ήδη προγραμματισμός για την επίσκεψη στους Δελφούς, αλλά ενδιαφέρονται για όλες τις προτάσεις! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή