Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

Αχταρμάς δεν είπαμε;

Να κάνω έναν αχταρμά; Τι ρωτάω μωρέ; Δικό μου είναι το blog, ό,τι θέλω κάνω!

Καταρχάς πήραμε το Ευρωπαϊκό στο μπάσκετ. Α, τι; Δεν έχουμε πει πως είμαι Παναθηναϊκός; Χα! Ναι βρε σεις! Άρα έχω λόγους να πανηγυρίζω το 4ο κυπελλάκι, ε; Ειδικά τώρα που κανείς άλλος δεν έχει 4. Με λίγα λόγια ο Παναθηναϊκός είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη ομάδα στη Ευρώπη. Καλή φάση. Άλλωστε το αξίζει μια ελληνική ομάδα, στο μπάσκετ συλλογικά αξίζαμε και περισσότερα. Ελπίζω μόνο να ανεβεί ο συναγωνισμός και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, γιατί τα τελευταία χρόνια παίζουμε μόνοι μας και δεν έχει ενδιαφέρον...

Να πω και κάτι περί του blog: Δεξιά κάπου έχω βάλει ένα πεδίο με τον τίτλο postroll. Παρακολουθείτε το. Είναι από το buzz.reality-tape.com, ένα site που όσοι γράφονται σαν μέλη διαλέγουν τα πιο ενδιαφέροντα posts σε blogs (ίσως έχετε δει το κουμπάκι κάτω από κάθε post μου που λέει +buzz) και έτσι δημιουργείται μια κατάταξη με βάση τους ψήφους όλων. Στο postroll λοιπόν, μπορείτε να δείτε τα 5 τελευταία post στα οποία έχω δώσει την ψήφο μου εγώ. Ρίχνετε μια ματιά, δε συνηθίζω να ψηφίζω ανοησίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου