Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Φωτιές-Εκλογές

Ήθελα από τον καιρό που έκαιγαν ακόμα οι φωτιές στην Πελοπόννησο και την Εύβοια να γράψω μερικά πράγματα. Αλλά τότε ο κόσμος κινούνταν γύρω από αυτό και μέσα στη δίνη των γεγονότων από που να το πιάσεις αυτό το θέμα; Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις; Ψύχραιμα λοιπόν...

Μιλάμε για μια τη μεγαλύτερη καταστροφή από πυρκαγιές στην Ελλάδα και έναν από τους χειρότερους απολογισμούς σε νεκρούς και ξεσπιτωμένους από τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Πως φτάσαμε εκεί όμως;

Άναψαν κάποιες φωτιές. Πως; Ειλικρινά, δεν ξέρω. Λόγω ζέστης και μποφόρ; Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως όλες εκείνες οι εστίες των πρώτων ημερών άναψαν έτσι. Μερικές, πιθανόν. Πολλές, ίσως. Όλες, αποκλείεται. Λόγω εμπρηστών, οργανωμένα; "Ασύμμετρες απειλές" κι έτσι; Να το συζητήσουμε.

Τι λέμε δηλαδή ακριβώς; Ότι ήταν κάποιοι προσκείμενοι στην ΝΔ, ώστε να αποσταθεροποιήσουν το κλίμα και να ξεχαστεί το πόρισμα Ζορμπά για τα ομόλογα; Ε, μπα. Ότι ήταν Πασόκοι, για να δείξουν την ανικανότητα της κυβερνήσεις; Too much. Ότι ήταν επιχειρηματίες, ώστε να πάρουν σε τιμές-ξεφτίλα τα οικόπεδα; Να το σκεφτούμε, αλλά 2 εκ. στρέμματα και 75+ νεκροί σε ένα καλοκαίρι; Καταστροφή του 1/3 της Πελοποννήσου; Στέκει; Μήπως ξένοι; Οι Τούρκοι π.χ; Οι Σκοπιανοί; Οι Μογγόλοι; Οι Πέρσες; Ο Ασσουρμπανιπάλ; Ο Ναβουχοδονόσορας;

Ok, κόβω την πλάκα. Προσπάθεια αποσταθεροποίησης στο εσωτερικό της χώρας και ταυτόχρονη επίθεση. Άντε και το πρώτο έγινε. Το δεύτερο; Όταν ακούω μαλακίες, μόνο να λαϊκίσω μπορώ! (Σε αυτή τη φάση θέλω να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στην απόλυτη ανοησία του ΑΝΤ1 να βάλει την ελληνική σημαία στη δεξιά πάνω γωνία της εικόνας του, σαν σύμβολο ενότητας απέναντι σε ό,τι μας απειλούσε! Μα τι παπάρες, Θεέ μου! Δεν τον πάω σα σταθμό που δεν το πάω, με αυτό με αποτελείωσαν).

Μήπως παίζει το σενάριο που διάβασα για την Ιονία Οδό; Δηλαδή τα κάψανε όλα από κει που θα περάσει, για να πέσουν οι αντικειμενικές αξίες των χωραφιών. Πάλι κάπως μου ακούγεται.

Υπάρχει και ένα άλλο σενάριο που για να πω την αλήθεια μου φαίνεται πως είναι κάπως πιο πιθανή από τις άλλες. Πυροσβεστική οργάνωση και πρόληψη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Δε με νοιάζει αν υπήρχε ή όχι παλιότερα. Σημασία έχει πως δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ πως τα μεγάλα κεφάλια γνώριζαν τι να κάνουν. ΚΑΜΙΑ. Ήταν κάποια ανθρωπάκια οι πυροσβέστες, διασκορπισμένα σε 1000 μεριές, ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ.

Και λογικά, δε φταίει ο πυροσβέστης. Φταίει αυτός που λέει στον πυροσβέστη "Πήγαινε εκεί και κάνε αυτό", ε; Ποιός είναι αυτός; Ο Τάδε. Είναι άσχετος ή δεν ήξερε τι να κάνει ή δεν... κάτι; Φταίει αυτός που τον έβαλε εκεί. Ποίος είναι αυτός; Καραμανλής. Τέλος, απλά πράγματα. Ούτε Κόηδες, ούτε Φούρλες δε με νοιάζουν. Και μετά τι κάνεις, κυρία Κυβέρνηση; Πας Αμερικανικά. Τρομολαγνία. Ασύμμετρη Απειλή. Ok, έξω. Double Fault. Game Over.

Αυτά όμως ισχύουν αγαπητοί μου μόνο για τις φωτιές. Γιατί η Ελλάδα δεν έχει πρόβλημα επειδή ξαφνικά πήραμε φωτιά. Έχει πρόβλημα για πολλούς λόγους, αλλά ο βασικός, ο κύριος λόγος, η πρωταρχική αιτία είμαι εγώ.

Οι άνθρωποι που έμειναν στη φωτιά, που έχασαν συγγενείς και περιουσίες δεν είναι παρελθόν ακόμα. Είναι νωπά. Αλλά αύριο ποιός θα τα θυμάται; Ποιός θυμάται το Σάμινα; Το λεωφορείο στο Μαλιακό με τα παιδιά; Την Αμαλία; Τα Ίμια; Τα ΜΑΤ στους συνταξιούχους; Τα ΜΑΤ... γενικώς; Τόσα και τόσα άλλα; Κανείς. Πόσοι παραιτήθηκαν για όλα αυτά, ξέρετε; Μαντέψτε...

Ναι, λοιπόν, τρισχαριτωμένοι μου αναγνώστες, εγώ είμαι η αιτία. Εγώ, γιατί δεν τα θυμάμαι. Εγώ, γιατί δεν ψηφίζω με κριτήριο ποιός αξίζει την ψήφο μου (έχει το καλύτερο πρόγραμμα, δουλεύει με διάλογο). Εγώ, γιατί δεν ανακυκλώνω (καταναλώνω πολύ νερό, ρεύμα, δεν συμμετέχω σε καμία περιβαλλοντολογική οργάνωση). Εγώ, γιατί δεν ξεκουνιέμαι από τον καναπέ μου (γάτα μου, βιβλίο μου, υπολογιστή μου, τηλεόρασή μου). Εγώ, γιατί δεν έχω ΠΑΙΔΕΙΑ.

Μόνο που εγώ κάνω κάποια από αυτά. Και θα κάνω και τα υπόλοιπα. Εσείς;

Να ξέρετε πως σε αυτόν τον τόπο ζούνε κι άλλοι εκτός από σας. Και πρέπει να τους σέβεστε. Να τους υπολογίζετε. Και να με συγχωρείτε αγαπητοί μου, αλλά τα 2 μεγάλα κόμματα δε με υπολογίζουν, ούτε με σέβονται. Άρα κι εγώ, επειδή είμαι τρελός και ότι θέλω λέω, θεωρώ από αυτή τη στιγμή, πως οποιοσδήποτε ψηφοφόρος-οπαδός τους δε με σέβεται. Γιατί αν το έκανε, δε θα σπαταλούσε τη μοναδική του κίνηση σαν πολίτη αυτής της χώρας, σε έναν από τους 2 τους.

Και δε θέλω να ακούσω τίποτα τύπου "μα και τα υπόλοιπα κόμματα το ίδιο είναι". Όχι ρε παπάρα, δεν είναι το ίδιο, υπάρχουν και διαβαθμίσεις στη μαλακία! Πως γίνεται να υποστηρίζεις τον χειρότερο;

Διαβάστε τα προγράμματα των κομμάτων, δε σας πειράζει. Δείτε καμιά πολιτική εκπομπή, θα κάνει καλό ειδικά στους οπαδούς των 2. Αγοράστε καμιά εφημερίδα και για τα άρθρα, όχι μόνο για τα dvd. Θα βρείτε χρόνο, όσο πολυάσχολοι κι αν είστε. Εκτός αν είστε ανίκανοι να πάρετε αποφάσεις. Το δέχομαι αυτό. Απλά δηλώστε το και, προς Θεού, μην πηγαίνετε να ψηφίσετε. Σταματήστε να κάνετε αυτό που λέει η μαμά κι ο μπαμπάς. Ψάξτε το λίγο, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

Μην αφήνετε κάποιους που αποδεδειγμένα δεν είναι ικανοί, να κυβερνήσουν. Εγώ θα το κάνω. Εσείς;

1 σχόλιο:

  1. simfono apolita.
    kai to thema ine oti ine kalitero
    giautous na plironoun kai na ta ksanaftiaxoun apo to na
    ta prolamvanoun.
    alla oi politikoi ine
    gia na prolamvanoun kai
    na provlepoun.
    an rixnane ola auta ta lefta
    kai tous marathonious ton martio,
    tha ixame enan pirosvesti ana tetragoniko xiliosto.
    akouses ti egine sta xilia dendra?
    kapote imouna ethelontis dasopirosvestis.
    ti eginan autoi?
    i misi poli eprepe na itan ethelontria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή