Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2007

ΟΑΣΘ=κλεψιά

Έχω αρκετό κράξιμο για τον αγαπητό ΟΑΣΘ, αλλά θα γράψω μόνο ένα πραγματάκι που θέλω εδώ και λίγο καιρό: Απαράδεκτο να μη δίνουν ρέστα *και* να είναι ακριβότερα, τα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων, μέσα στα λεωφορεία. Και το είχα καιρό στο μυαλό μου, αλλά τώρα που είδα πως έβαλαν και μερικά καινούργια με touch screen, μπαρούτιασα παραπάνω.

Εγώ έχω σχεδόν πάντα εισιτήριο πάνω μου και θεωρώ πως αφού το παίρνεις το ριμάδι το λεωφορείο, φίλε συνεπιβάτη, πήγαινε σε ένα περίπτερο και πάρε 1-2. Γιατί το "ξεχνάς"; Επειδή κάνει 50c; Δε νομίζω πως σε κανένα άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς, "ξεχνάς" να πάρεις εισιτήριο, σωστά;

Αλλά μισό λεπτό ρε φίλε μου, ΟΑΣΘ. Γιατί έξω το έχεις 50c και μέσα 60c; Με ποια λογική; Θεωρείς πως δε θα πρέπει να ανεβαίνει κανείς χωρίς να έχει κόψει εισιτήριο; Σωστός είσαι! Αλλά τότε, δε βάζεις τα αυτόματα πάνω! Γιατί άμα τα βάλεις, δεν έχει λογική η "τιμωρία" των 10c παραπάνω.

Και άντε πες και το χάφτω αυτό. Έχω 1€ πάνω μου. Αγοράζω 1 εισιτήριο και μου τρως τα 40c; Τι είναι αυτό; Δε δίνουν ρέστα τα μηχανήματα; Πάρε άλλα! Βγάλτα εντελώς! Στα χρωστούσα κι από χτες αυτά τα "ψιλά";

Μπήκα τις προάλλες στο λεωφορείο μαζί με 2 κοπέλες που είχαν 1€ και 50c και δε μπορούσαν να βγάλουν 2 εισιτήρια που κοστίζουν 1.2€! Γιατί τα μηχανήματα, εκτός που δε δίνουν ρέστα, δεν έχουν και επιλογή για να δίνουν 2 ή 3 εισιτήρια μαζί! Και άντε, να γινόταν αυτό, να έλεγες πάει στο διάλο, μου φάγανε 30c αλλά έβγαλα τα εισιτήρια. Τώρα; Ούτε καν αυτό!

Για πολλές μπάτσες είναι οι τύποι. Κατά τα άλλα, βάλαμε την τύπισσα να λέει τις στάσεις. Δε λέω, καλή κίνηση εκ πρώτης, αλλά θέλει διορθώσεις κι αυτό. Τέλος πάντων, γι'αυτό ίσως γράψω άλλη φορά. Προς το παρόν, ΟΑΣΘ κανόνισε την πορεία σου...

5 σχόλια:

  1. edw na deis! to eisithrio exei 0,75 k mesa sto lewforeio to agorazeis 1euro!!!!
    pes ta, pes ta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ρε συ! Πωπωπω, παντού έλεος είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lol re si Gianni. Epsaxna sto internet gia tis auksiseis tou eisitiriou gia ta lewforeia tis Thessalonikis kai to blog sou figourare panw panw sta apotelesmata! :P Diasimotita!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα λέω κι εγώ, που το ξέθαψε αυτό το post;

    Αλλά για κάτσε, αυξήσεις στα εισιτήρια; Από πότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή