Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

Απντέιτ!

Όσο πάω και το παρατάω όλο και πιο πολύ το blog. Και δεν είναι πως δεν έχω θέματα να γράψω. Απλά ποιός θέλει να ακούσει την κλάψα μου για την έλλειψη ρευστού *και* από δω; Τέσπα, τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.

Να ενημερώσω το κοινό μου απλά, πως οι μέρες της Θεσσαλονίκης λιγοστεύουν. Τέλη Γενάρη αφήνω το σπίτι και γυρίζω Πολύγυρο να περιμένω το χαρτί για το στρατό. Οπότε αν θέλετε να απευθύνετε κάποια ερωτική εξομολόγηση, να πλακώσετε στα βρισίδια ή κάτι ενδιάμεσο βρε αδερφέ, now is your time to do it!

Πάντως δε φταίει ακριβώς το ότι δεν ήθελα να γράψω εδώ. Από τις τελευταίες 16 μέρες, μόνο τη 1 ήμουν Θεσσαλονίκη, οπότε... Βέβαια έχω μείνει πίσω σε κάποια θεματάκια, οπότε να κάνω μια μικρή σούμα, μου επιτρέπετε. Σίγουρα όλο και κάτι θα ξεχνάω, οπότε θα επιστρέψω...

Ratatouille: Καταπληκτικό. Έτσι το περίμενα, έτσι ήταν! Η Pixar ακόμα μια φορά έκανε το θαύμα της. Instant classic. Δείτε το όσο προλαβαίνετε ακόμα!

Dumbledore: Είπε η Rowling πως είναι gay. Αι, καλά. Πως το είπε; Της κάνανε μια ερώτηση, αν ο Dumbledore βρήκε ποτέ τον έρωτα! Έλεος; Ναι, πίσω από κάτι θάμνους, έξω από το Hogwards! Α στα διάλα!

Facebook: Βασικά, πολύ κάψιμο. Αλλά πέρα από αυτό. Η Microsoft πήρε με 240εκ $ το 1.6% του Facebook. Αυτό το κομμάτι διεκδικούσε και η Google. Μιλάμε λοιπόν για ένα προϊόν που, με βάση αυτή την εξαγορά, η αξία του πλέον εκτιμάται στα 15δις $ περίπου. Πάντως όποιος θέλει, ας έρθει να καεί. Τόσοι ήμαστε πια, δε φοβόμαστε και άλλους...

ΠΑΣΟΚ: Σας το είπα, τους παρακολουθώ. Δεν έμεινε τίποτα, 15 μέρες όλες κι όλες. Ο Γιωργάκης θα το πάρει. Και αυτό είναι το μόνο σενάριο που κατά πάσα πιθανότητα δε θα οδηγήσει σε διάσπαση. Νομίζω πως φτηνά θα τη γλιτώσουν. Προσωπικά, αντί γι'αυτό το χάλι, θα προτιμούσα τη διάσπαση...

Ζωή χωρίς DSL: Ok, I have to admit it. It sucks! Δεν δέχομαι πως μπορεί να περιμένω πάνω από 10 δευτερόλεπτα για να φορτώσουν οι σελίδες! Ένοιωθα πως ζούσα στο μεσαίωνα, 10 μέρες που ήμουν στον Πολύγυρο. Άστε που τώρα που γύρισα πρέπει να κατεβάσω 29 (ολογράφως: εικοσιεννιά) επεισόδια από τις σειρές που παρακολουθώ! Οι μέρες από το Φλεβάρη και μετά, θα είναι δύσκολες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου