Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

Ιντερνετικές Σταθερές

Κάθε μέρα χρησιμοποιώ, παρακολουθώ και ενημερώνομαι με κάποια συγκεκριμένα sites και Βlogs. Σκέφτηκα λοιπόν να πω καμιά καλή κουβέντα για μερικά από αυτά.

Καταρχάς, αρχική σελίδα έχω αθλητικό ειδησεογραφικό site. Εντάξει, θέλω να παρακολουθώ τα νέα, αλλά ο κυριότερος λόγος είναι δύο από τις στήλες που υπάρχουν εκεί: ο Freddos και ο Media. Ο πρώτος έχει απίστευτο γέλιο, έχει τρέλα και έχει και φανατικούς αναγνώστες. Μου ταιριάζει το χιούμορ του και γι'αυτό είμαι φαν εδώ και καιρό. Ο δεύτερος ασχολείται με τον κόσμο των ΜΜΕ και οι ειδήσεις και τα σχόλια του πάντα έχουν ενδιαφέρον. Αξίζουν και οι δύο κάτι παραπάνω από μια ματιά...

Τα περισσότερα από τα blogs που παρακολουθώ καθημερινά έχουν να κάνουν κυρίως με την τεχνολογία. Τα αγγλικά Download Squad και Lifehacker και τα ελληνικά vrypan|net|weblog, Wiggler, pestaola (εδώ τα θέματα είναι πιο γενικού ενδιαφέροντος) και Weekendgeeks (σε αυτό τα παιδιά κάνουν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ελληνικά podcasts).

Το US TV, το μοναδικό στην Ελλάδα blog σχετικά με τα TV-shows της Αμερικής είναι μόνιμη παρέα. Με έχει "πριζώσει" να ψάξω κάμποσες σειρές. Όπως κάνει και το Movies For The Masses για τα trailer και τις ταινίες, αν και δεν συμφωνώ πολύ συχνά με τα reviews του. Αρκετά συχνά ρίχνω και μερικές ματιές στον enteka. Καλή η φάση με το concept με τις εντεκαδάτες λίστες.

Δεν παρακολουθώ blogs που ασχολούνται με την πολιτική. Αν και μέσω του Sync Blogs, που το κοιτάω καμιά φορά ή εντελώς τυχαία, πέφτω συχνά πάνω τους και τα διαβάζω, αλλά μου δημιουργούνται απορίες για τις οποίες θα μιλήσω κάποια μέρα που θα έχω σπαστεί με καμιά μαλακία που θα δω να γίνεται και θα με πιάσει ο πολιτικός μου οίστρος. Ούτε με ψαγμένα κειμενάκια. Δε μου λένε τίποτα. Δηλαδή καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν. Εντάξει. Αλλά δεν είναι για μένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου