Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

Ξεκινάω (;)

Σκέφτηκα καλά δηλαδή εγώ τώρα; Ανοίγω blog; Αφού τα βαριέμαι μωρέ αυτά! Θα το ανοίξω σήμερα και μέσα σε μερικές μέρες θα το κλείσω, το ξέρω. Ώχου! Άντε, πάμε και βλέπουμε...

Θέμα το ιστολόγιον τούτο δεν έχει. Είναι Αχταρμάς. Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω. Ότι μου "κάθεται" θα γράφω. Μόνο έτσι υπάρχει περίπτωση να αντέξω να το κάνω αυτό πάνω από βδομάδα!

Ήμουν σπίτι από νωρίς το απόγευμα σήμερα, είχα αρκετή ώρα στο PC. Έψαχνα μερικές πληροφορίες για την Εργασία που θα κάνω για το ΙΕΚ. Α, ναι. Ξέχασα να το πω. Σπουδάζω σε ένα Ιδιωτικό ΙΕΚ. Τεχνικός εφαρμογών πληροφορικής. Νομίζω ο τίτλος είναι από τα λίγα που γουστάρω εκεί μέσα. Είναι όπως όταν ήμουν στις Σέρρες και έκανα πως σπούδαζα στα ΤΕΙ. Λογιστική. "Δεν είμαστε λογιστές" είχε πει το γνωστό ανέκδοτο ένας καθηγητής μου στο 1ο εξάμηνο (τότε που ακόμα παρακολουθούσα δηλαδή). Είμαστε Accounting Managers. Έτσι και τώρα. Τεχνικός εφαρμογών πληροφορικής λες και εντυπωσιάζεται ο άλλος.

Τέλος πάντων, είμαι στο 4ο και τελευταίο εξάμηνο και το project στο οποίο θα δουλέψουμε οι περισσότεροι εκεί μέσα (βλέπετε: πτυχιακή) θα είναι ένα site με κάτι βιβλιοθήκες και κάτι online radio και δε συμμαζεύεται. Ότι να'ναι δηλαδή. Εγώ ανέλαβα σήμερα να αναπτύξω τον κώδικα για τα RSS feeds. "Αναπτύξω τον κώδικα"! Ελπίζω να μη με διαβάσει κανένας σοβαρός Developer, γιατί θα γελάει από το πόσο άσχετος ακούγομαι! :-) Δε με πολυαπασχολεί πάντως το θέμα, θα το κάνω μια χαρά, είμαι σίγουρος.

Μάζεψα ότι πληροφορίες σχετικές βρήκα, χωρίς να ψάξω πολύ και πάνω που έλεγα να δω κανένα επεισόδιο από τις σειρές που παρακολουθώ (θα σας πω σύντομα γι'αυτό) σκέφτηκα να φτιάξω και το blog. Ο τίτλος του είναι μάλλον προσωρινός. Δε μου έρχεται τίποτα καλό. Γενικά δεν έχω και πολύ φαντασία και ούτε κατεβάζω καλές ιδέες. Οπότε δε μου προτείνετε εσείς; Κάτι που να νομίζετε πως μου πάει; Αν μου αρέσει, θα γίνεται νονοί. Νονοί ενός blog ε; Αναλογιστείτε την τιμή ρε παιδιά...

4 σχόλια:

  1. Με γεια το blog Zlatko!!!

    Ο τίτλος μου αρέσει... Και σίγουρα δεν είναι πάντα της πλάκας η λογική σου :ο)

    Πολλά φιλιά! Θα σε παρακολουθώ!
    apapsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Ελισώ. Άντε να δω πότε θα ανοίξεις δικό σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε αρχίσαμε πάλι.... Το περίμενα αυτό!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταμάτα βρε! Δεν κακόπαθες την προηγούμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή